SOL.LICITUD DE CERTIFICAT DE SERVEIS PRESTATS A L'AJUNTAMENT D'OLOT
Contractació i Administració > Recursos Humans
Descripció
Emissió d'un certificat de serveis prestats a l'Ajuntament d'Olot.
Qui ho pot demanar
Qualsevol persona que hagi mantingut una relació contractual amb l'Ajuntament.
Com es fa
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) amb cita prèvia o de manera telemàtica.
A la sol·licitud s'ha d'especificar a quina àrea de l'Ajuntament es va treballar i durant quin període.
Documents necessaris
Es pot adjuntar a la sol·licitud qualsevol document que acrediti que es va mantenir una relació contractual amb l'Ajuntament.
Quan es pot demanar
En qualsevol moment.
Formes de tramitació
Mitjançant el tràmit específic de TRÀMITS ON-LINE (no instància genèrica) i adjuntar-hi la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Iniciar el tràmit:
Demaneu cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".